Snippet

Ulitma postare pe anul acesta

Mai sunt cateva zile pana la trecerea dintre ani, dar prefer sa scriu acum ultima postare caci zilele viitoare voi fi ocupat, cu planuri (noi).

A fost un an frumos, poate cel mai frumos de pana acum, sau poate nu, dar din punctul meu de vedere asa pare sa fie caci am invatat sa vad doar inainte nu si inapoi.
 Am avut parte de bucurii, de tristeti, de bani, de saracie, de iubire, de ura, de zambete, de lacrimi, de emotii, de goliciune, de prieteni, de dusmani, de alcool dar si de apa plata, doar toate se compenseaza si ma bucur, caci leam avut pe toate, nu regret nimic fiindca am luat o decizie, daca un mare filozof a intrebat daca "viata ar trabui traita sau inteleasa?" eu i(mi)-am raspuns ca ar trebui traita, la maxim.
Ma bucur pentru toate lucrurile frumoase care au fost fiinca m-au facut sa ma simt bine dar si pentru esecuri caci m-au facut sa fiu mai tare, ma bucur pentru relatiile pe care le-am avut caci m-au facut sa ma simt iar ca un copil, ca un pusti de 14 ani caruia ii dadeau cosurile si simtea o schimbare, dar ma bucur ca s-au si incheiat caci m-au facut sa imi dau seama ca defapt sunt adult si ca vreau mai mult de la viata, ma bucur mult fiinca anul acesta l-am cunoscut pe Dumnezeu si ma bucur ca mi-am dat seama ca e unul razbunator.
Acum vad totul din prisma unui ospatar care debaraseaza totul de pe masa, masa la care am stat anul acesta, o masa care se va umple din nou, ciclic dar diferit. Umanul e prea prdictibil, mergem dupa calapoduri dar eu unul prefer sa zbor, catre cer, fara limite...

Am asteptari mari de la anul care va veni si pe mai incolo, cum ar fi sa traiesc ca un hedonist, un absolutist, un narcisist, plin de ambitie, un vanitos incurabil, megaloman radical si mult mai egocentric decat pana acum. Mi-am pus tinte si teluri mari pe care vreau sa le ating si n-am sa ma dau pentru nimic la o parte.Poate fi numit cinism, dar asa vad eu lucrurile.

Acum insa vreau sa ma golesc, sa ma dezbrac, sa fiu gol, uman...poate mai incolo nu voi mai putea fi in stare.





Leave a Reply