Snippet

Povestea cepei verzi

Miercuri, 1 Iunie de ziua copilului, m-am aflat la o conferinta Toastmasters Timisoara, conferinta tinuta saptamanal in 700 coffee & lounge, unde am participat  si am si tinut un discurs in cadrul Table topics.
Dar ca sa nu deviez de la subiect, uite cum se face, pe la sfarsitul conferintei a venit o doamna pe nume Ioana Vartosu din cadrul unui ONG care promoveaza mamicile dar se pare ca pe langa mai promova si un proiect al unui domn pe numele, daca stau bine sa ma gandesc cred ca era Marian H si dansul vroia sa faca ceva afacere cu o sera si cu legume Eco si asa mai departe si era pe o platforma dezvoltata de CRIES si uite asa ma departez iara de subiect.

Si ca sa revin din nou la initiala poveste, la sfarsit de conferinta una din tipele care faceau reclama domnului H avea niste ceapa iar eu avand un mar am intrebat-o daca doreste sa facem schimb, bineinteles nu a putut sa ma refuze si a zis ca da, ea mi-a oferit o ceapa la schimb dar eu i-am spus ca vreau doua; si mia dat doua cepe.

E si de aici incepe poveste cu adevarat...
Plecand de la Coffee & Lounge am luat-o prin Piata 700 pana in Drink's Cabine sa rezolv de un Chef pe care il organizez cu AEGEE Timisoara in localul cu pricina, acolo niste tipi jucau darts, iar eu m-am oferit sa le dau o ceapa in schimbul unui loc la joc, bineinteles nici baietii nu au putut sa ma refuze. 
La un moment dat, asa pe la 11 jumate mai exact am pleca si din locul cu pricina si am perindat prin Piata Unirii cu ceapa in buzunar, atarnand frunzele pe afara, bineinteles toti haterii se uitatu cu ura la frunzele care imi atarnau din buzunar caci stiau ca e material natural si verde.

Ultimul loc in care am ajuns in seara respectiva, caci inca nu era trecut de 12 dar nici mult nu mai era, a fost Cuib d'Arte unde mi-am comandat un Paulaner si am vrut sa ofer ceapa la schimb pe  niste tigari, dar n-am mai apucat sa fac acest lucru caci un prieten vechi m-a apucat de umar si ma tras la masa cu el si cu amicii lui. Tot aici la masa mi s-au botezat pantaloni prin intermediul botezului Vinului rosu dar asta e alta poveste, iar ultima ceputa a fost sacrificata triobalic cu niste sandvis de la Lucas.
Dupa toate acestea eu am plecat in Aeternativ sa beau o cafea caci deja era relativ dimineata intr-o noapte tarzie si am inceput sa spun lumii Povetea Cepei Verzi si inca continui sa o spun pana la adanci batraneti.



ect>

Leave a Reply