Snippet

Arta din spatele artei

Azi a fost o zi frumoasa, spus si din prisma faptului ca au fost 22 de grade si soarele zambea larg, dar a fost o zi frumoasa si pentru ca am participat la un vernisaj.
Mai exact am fost la Galeria de arta "Helios" care a gazuit astazi vernisajul expoziţiei personale de grafică "Spaţii celeste" a artistului plastic Marian Truţulescu.
Toate bune si frumoasa pana aici, inainte de prelegerile care au fost tinute de catre Prof. univ. dr. Ioan Iovan, cei prezenti au mai dat cate o ocheada asupra exponatelor, care sincer pe mine m-au impresionat foarte profund, fiecare dintre insi probabil cautand cate ceva care era in interesul sau, par example un student la design poate s-ar fi uitat la tehnica folosita ca mai apoi sa poata sa o puna si el in practica intr-un fel sau altul, eu m-am uitat la partea de simbolistica si la intelesurile esoterice ale exponatelor samd.
Iar adevarata arta am observat-o dupa ce s-a terminat prelegerea si am iesit din incinta galeriei pentru a trage o gura de aer, mai exact uitandu-ma prin vitrina foarte mare a galeriei, am vazut masele de oameni dand buzana asupra mesei de protocol asemeni unor bestii infometate si insetate parca desprinse din Infernul lui Dante.
Sunt curios cata lume din "crema cremelor" din cei prezenti in afara de autorul operelor de arta, Marian Trutulescu si profesorul Iovan au fost cu adevarat interesati de exponate si au venit si au stat expre la prelegere pentru a asculta ce au de spus cei doi ???


Leave a Reply