Snippet

Aventuri cu Cadillacul prin "Spirala Neagra"

Te intrebi la ce ma refer, de ce Cadillac si ce e aia spirala neagra (cel putin in vizunea mea).
Ei bine, cadilacul e o masina destul de stilata, nu ca m-as lauda, dar in fine, asa m-am vazut pana acum si asa o sa fiu si in continuare.
Cat despre "Spirala Neagra" asta se refera la mentalitatea avuta pana acum, acea teorie care spune ca totul se compenseaza si ca raul e la tot pasul si ca nu poate fi bucurie fara suferinta si toate cele, grasit, defapt mi-am dat seama ca tinea de starea de spirit. Momentan i-am dat de cap spiralei si ies afara din ea, ce dracu, prea multa demagogie strica; si am plecat de la premisa ca asta am facut pana acum.
Asa ca, in concluzie, ma apuc de treburile mele si merg sa imi fac un ceai de sunatoare !

Leave a Reply