Snippet

Filozofie in bule de bere

"Filozofia de viata e ca un chibrit aprins, depinde de ce parte il ti ca sa nu te arzi !" Dumitru "Mitrut" Popescu

"Un om pletos si cu barba sura m-a invata o adevarata lectie de viata, mi-a spus ca cel mai bun lucru e sa sti sa uiti, doar atunci cand uiti devi liber !" Dumitru "Mitrut" Popescu

"Important e sa nu fi indiferent, doar sa pari indiferent, deaia imi aprind o tigara, sa par indiferent !: Faraonu'

"Intr-o bodega obscura
astept sa-mi creasca
O barba sura
Sa beau sa uit
de mine !" Dumitru "Mitrut" Popescu

"Imi place sa uit dar
uitarea sa fie eterna !
Si tot ce mi-e drag
E uitarea peste eternitate" Faraonu'

"Eu sunt un mestesugar !
Si nu vreau sa renunt
la chestia care se va pierde cat de curand,
indifernet cat castig !" Faraonu'

"E tarziu a trai prea devreme !" Faraonu'

"Pe multi i-am amagit ca m-apuc de poezie si ii las fara poem !" Faraonu'



Leave a Reply